Rollup to specjalny stojak reklamowy, który składa się z wysięgnika, listwy i planszy reklamowej, chowanej do specjalnej kasety wyposażonej w system rolujący. Po co? Rollup umożliwia złożenie reklamy i zabezpieczenie przed zniszczeniem np. w transporcie. Jeśli planujesz zakupić rollup, rodzaje różnią się między sobą przede wszystkim jakością i parametrami. Najprostszy rollup ekonomiczny o taniej podstawie idealnie sprawdzi się na wszelkiego rodzaju szkoleniach, konferencjach czy podczas prezentacji. W rollupach klasy premium zastosowano dodatkowe wzmocnienie kasety oraz wysięgnika, dzięki czemu cała konstrukcja zyskuje większą stabilność. Rollup dwustrony umożliwia prezentowanie jednocześnie dwóch planszy. Jak wybrać rollup? Zwróć uwagę na jakość wykonania i postaw na model dopasowany do indywidualnych potrzeb.
Rollup – zastosowanie
Rollupy to doskonały nośnik reklamy: może być wykorzystywany zarówno jako stała ekspozycja, jak i mobilna ścianka reklamowa do ustawiania na targach czy podczas imprez plenerowych. Jeśli chodzi o nowoczesny rollup, zastosowanie znajdzie nie tylko w branży reklamowej, ale również naukowej – duże plansze na wygodnym wysięgniku mogą przedstawiać konspekt projektu, schemat naukowy czy grafikę. Jeśli zależy Ci na zabezpieczeniu planszy reklamowej, idealnym rozwiązaniem będzie właśnie rollup. Jak przygotować stanowisko wyposażone w rollup? Przede wszystkim zadbaj o to, by plansza mogła prezentować się w całej okazałości – stabilne i wytrzymałe rollupy nie wymagają dodatkowej podpory czy mocowań, dlatego mogą być ustawiane w dowolnym punkcie stoiska. Na planszy warto umieścić przyciągającą uwagę grafikę dobrej jakości, by klienci mogli zauważyć wszystkie detale.