Projektowanie stopek mailowych
Projektowanie stopek mailowych dla Twojej firmy.
Jakie są rodzaje stopek?
Zatem zanim przejdziemy do opisu, jak powinna wyglądać profesjonalna stopka mailowa w dobie social networkingu, poznajmy dwa istniejące rodzaje stopek:
- Stopka w wiadomości prywatnej
- Stopka w newsletterze lub mass mailingu.
Co powinien zawierać podpis maila?
Oto jakie dane powinny znaleźć się w treści stopki do massmailingu lub newslettera:
- Dane kontaktowe wysyłającego (w przypadku firm szczególnie: imię i nazwisko, adres siedziby, NIP, REGON, kontakt, adres strony internetowej)
- Informacja, kto jest Administratorem Danych Osobowych
- Informacja o stałym i niezmiennym celu przetwarzania danych osobowych
- Podstawę prawną przetwarzania tych danych
- Jeśli występuje – zamiar przekazania danych innemu podmiotowi
- Informację o prawie odbiorcy do: wglądu do danych, zmiany tych danych lub ich usunięcia, wycofania zgody na przetwarzanie, przeniesienia danych i wniesienia skargi
- Link wypisu lub inną prostą i szybką formę wypisania się z newslettera
Jak wykonać stopkę w mailu?
Zalety wykonanie stopki przez studio Grafton.
Projekt stopki mailowej wykonany przez studio graficzne Grafton to propozycja dla tych, którzy chcą wyróżnić się na tle konkurencji. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta oraz bogatej ofercie projektantów, można stworzyć unikalne i niepowtarzalne stopy mailowe, które przyciągną uwagę odbiorców. Warto podkreślić, że jest wiele firm oferujących tworzenie stopek mailowych, jednakże nie wszystkie gwarantują wysoką jakość wykonania i odpowiednie dopasowanie do naszych potrzeb. Dlatego, wybierając studio graficzne Grafton, możemy mieć pewność, że nasza stopka mailowa będzie estetyczna, funkcjonalna i atrakcyjna dla odbiorcy.